In Hollywood

Két magyar srác 12 napot tölt el a Kaliforniai Hollywoodban. Bejárják Los Angelest, Beverly Hills -t, Santa Monica -t, az Universal Studiot, a Warner Bro -s Studiot és még számos más híres helyet, melyről blogbejegyzéseket készítenek.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Egy hét múlva ilyenkor...

2011.03.02. 20:41 mr.csaba colour

Egy szép őszi napon filmforgatás vette kezdetét a fürdőszobánkban. Ekkor még nem sejtettem, hogy ez a szombati nap akár még az én életemre is befolyással lehet. Mint később kiderült lett! Ezen a napon nem tartózkodtam otthon, így meglepődtem, mikor hazaértem, hogy mi is történt a fürdőszobánkban. Volt ott minden: kamerák, operatőr, főszereplők, mellékszereplők és ami a legfontosabb a ketchup...:) A forgatás után, Öcsém, Robi gyorsan összevágta a videót és fel is töltötte, hogy minél hamarabb gyűlhessenek a szavazatok. A szereplők, barátok, ismerősök mind reklámozták ahogy tudták, hogy szaporodjanak a voksok. De a nagy áttörést, egy weboldal hozta, amit most nem mutatok be, mert az szerintem majd megér egy új bejegyzést. Mindennap, sőt minden órában amikor csak tudtuk figyeltük az állást. Végig vezetett a videó így kijelenthető, hogy megérdemelten nyerte el az elsőnek járó 2 személyes hollywood-i utazást.

 A szavazást 2010. november 15-én éjfélkor zárták le, így ekkor vált hivatalossá, hogy a videó készítője és egy szerencsés 10 napot tölthet el a filmek fővárosában. Mint később kiderült ez a szerencsés Én lettem. Hosszas egyeztetések után először az időpont, majd szépen lassan a többi program végére is pont került. Mivel nem sok információval rendelkeztem Los Angeles-ről, így minden oldalt elolvastam ami csak egy kicsit is oda tartozik, a térképekről már nem is beszélve. Ennek köszönhetően most úgy érzem, hogy minden rendben lesz és életünk legnagyobb élménye lesz ez a kirándulás. Egy hét múlva ilyenkor, már minden bőrönd tele lesz, és izgatottan várjuk, hogy hajnal legyen és a nagy utazás kezdetét vegye.

ui.: a sok munka (amit én sose hívtam annak, bár mindig is tudtam hogy az) meghozta a gyümölcsét, és köszönöm hogy ezt a gyümölcsöt egy ilyen kirándulás formájában velem osztod meg

Szólj hozzá!

Címkék: térkép kezdetek forgatás los angeles hollywood

A bejegyzés trackback címe:

https://inhollywood.blog.hu/api/trackback/id/tr682705432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása