In Hollywood

Két magyar srác 12 napot tölt el a Kaliforniai Hollywoodban. Bejárják Los Angelest, Beverly Hills -t, Santa Monica -t, az Universal Studiot, a Warner Bro -s Studiot és még számos más híres helyet, melyről blogbejegyzéseket készítenek.

Naptár

Friss topikok

Beverly Hills & LA Downtown & Santa Monica

2011.03.14. 02:40 mr.csaba colour

Amint a blog címéből is kiderül, nem egy egyszerű két napon vagyunk túl. Igen két napon, mert tegnap sajnos nem volt időnk írni, aminek több oka is volt. Az egyik az, hogy a rengeteg program miatt későn és fáradtan érkeztünk vissza a szállásra, a másik pedig az, hogy a 9 órás időeltolódást megbolondítottuk egy kis óraátállítással. Magyarra lefordítva, eggyel kevesebbet aludtunk, de viszont közelebb kerültünk a magyar időhöz, így már csak 8 óra az eltérés. Na de most rá is térnék a programokra, mert eléggé eseménydús két napon vagyunk túl.
A szombati napon ismét ellátogattunk Beverly Hills-be, ahol a Rodeo Drive-on sétálgattunk, fényképezgettünk. Megnéztük azt a szállodát is, ahol a Pretty womant forgatták Julia Roberts-el. Láttuk a híres Beverly Hills-i redndőrséget is. A 2 órás út végén visszatértünk a Kodak Színházhoz, majd egy újabb buszos túrával, ellátogattunk Los Angeles belvárosába a felhőkarcolók közé.

(Nagyobb méretért kattints a képre)

Ez az út is 2 órán át tartott és bemutatta Los Angeles legszebb utcáit. Megcsodálhattuk a City Hall-t, a Music Centert, és a Los Angeles Lakers kosárcsapatának otthont adó Staples Center is. Bejártuk az egész várost, és mindehol csak a csillogás, pompa, luxus autók. Az estét a szokásos helyen töltöttük a Hollywood Bouleverd-on, ahol megpróbáltunk hömpölyögni a tömeggel, ami nem mindig sikerült.

Vasárnapra is buszos programjaink voltak, mi választhattuk ki hogy merre szeretnénk menni. Így reggel elbuszoztunk az Universal Studio-hoz, ami azért volt fontos, mert az egész hétfői napot ott fogjuk tölteni, így legalább már majd egy kicsit otthonosabban fogunk mozogni. Holnap majd erről is beszámolunk, elöljáróban csak annyit, hogy amit ott láttunk az egy külön világ...a filmek világa.

Ezután harmadjára is meglátogattuk Beverly Hills lakóit, ugyanis Santa Monica-ra csak úgy tudtunk eljutni, hogy itt átszállunk. Rövid buszozás után megpillantottuk a Csendes óceánt a híres óriáskerékkel együtt. Végigvonultunk a Venice Beach-en, Muscle Beach-en, ha valakinek ez nem mond semmit se, akkor elárulom, hogy itt forgatták a Baywatch-ot Pamela Andersonnal:) A Muscle Beach-en pedig olyan hírességek edzettek fénykorukban, mint Arnold Schwarzenegger.

(Nagyobb méretért kattints a képre)

A vasárnapi napnak ezzel hamarosan vége is, ami nem baj, mert hétfőn hosszú nap vár ránk az Universal Studioban, ahová VIP belépőt kaptunk, így mindent az első sorból nézhetünk, és mindenre az elsők között ülhetünk fel.

Ui.: - A fék helyett miért a dudát nyomják állandóan az autósok?
      - Miért van minden busz elején bicikli? (Kép hamarosan)

Üdv,

Robi & Csabi

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

damdaramdam 2011.03.14. 17:57:15

Ha elfáradtál bringával, feldobod a busz elejére, és mész tovább :)