In Hollywood

Két magyar srác 12 napot tölt el a Kaliforniai Hollywoodban. Bejárják Los Angelest, Beverly Hills -t, Santa Monica -t, az Universal Studiot, a Warner Bro -s Studiot és még számos más híres helyet, melyről blogbejegyzéseket készítenek.

Naptár

Friss topikok

Időutazás

2011.03.11. 15:52 Robert Colour

Sikeres időutazást hajtottunk végre a tegnapi nap folyamán. Mind két gépünk sikeresen felszállt és sikeresen landolt. Viszonylag pontosan 9:30 -kor érkeztünk a párizsi reptér 2D termináljába. Rövid tájolódás után következett az első megpróbáltatás. Át kellett szállnunk a Los Angelesbe tartó gépre a 2E terminálban. A párizsi reptér egy kész erődítmény, de nagyon jól ki volt táblázva minden, szinte el se lehetett tévedni. Táblák követését követően üvegfalba ütköztünk. Újabb információszerzés után megtudtuk, hogy onnan vonattal visznek az aktuális terminálba. A megfelelő terminálba való érkezés után újabb útlevél ellenőrzések és csomagvizsgálat volt. By the way... a mágneskapun fennakadtam, de kisebbfajta motozás után (nem mint a filmekben, csúnya bácsik gumikesztyűvel...) mehettünk a járat felé. 20 perccel indulás előtt elfoglaltuk ülőhelyeinket egy kedves norvég lány mellett. Minden adott volt, hogy ez a hosszú út rövidnek tűnjön. A háttámlába épített LCD kijelzőn filmek, sorozatok, zenék, klipek és egyéb játékok sokasága közül lehetett válogatni.

Mint valószínűleg az utasok nagy többsége, mi sem arra mentünk volna, mint amerre a pilóta irányította a gépet. Jártunk Anglia, Írország, Izland és még Grönland felett is. A repülőn ebédet és vacsorát kaptunk, az adagok teljesen rendben voltak, bár kicsit ínyencek, de jól lehetett lakni. Fél óra késéssel, de sikeresen megérkeztünk a Los Angeles (LAX) reptérre, ahol ujjlenyomatot vettek és fényképet készítettek rólunk. Ezután már csak a bőröndjeinket kellett megkeresni és kiléphettünk az angyalok városába. A szállodai transzferrel azonban egy kis gond akadt, ami talán a késésnek tudható be. Mi megérkeztünk, emberünk azonban nem volt ott a kis táblácskával. Rövid tanácstalanság után egy sofőrtől kértünk segítséget, aki várta a saját utasát. Nagyon segítőkész volt, kétszer is telefonált az érdekünkben és még 1$ -t sem fogadott el cserébe. Az eddigi tapasztalatok alapján állíthatom, hogy az emberek itt is tudnak segítőkészek lenni. Miután felvettek minket, 1 óra hossza kocsikázás után megérkeztünk a szállodába, ahol a bejelentkezés mindössze 2 perc volt. Elfoglaltuk a szállást, majd nyakunkba vettük a várost.

Először a méltán híres Hollywood Boulevard -ra látogattunk el, mely mindössze 2 percre található gyalog a szállástól. Pár sztárt eltaposva a csillagokon végig gázoltunk, és eljutottunk az Oscar díjátadónak helyet adó Kodak színháztól, a Madame Tussauds múzeumig. A sétányon végigvonulva rengeteg emberrel lehetett találkozni. Imitátorok hada várta az arra járókat. Egy kis apróért akár Michael Jacksonnal is lefényképezkedhetsz. A hangulatról többen is gondoskodnak, utcazenészek, beöltözött mesefigurák, de a legnépszerűbb egy festékes vödröket püfölő fiatalember volt.

Aznapi második vacsoránk amerikai szokásokat követve egy gyorskajáldában történt, hasonló árakkal, mint Magyarországon. Ezután már csak a szállodai ágyunk kipróbálása volt a program. Hamarosan jelentkezünk az első napi programokkal és képekkel.

Sandra Bullock csillagánál

A Kodak Színház bejáratánál

Elton John csillagánál

(Nagyobb méretért kattints a képre)

Üdv,

Robi & Csabi

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.