In Hollywood

Két magyar srác 12 napot tölt el a Kaliforniai Hollywoodban. Bejárják Los Angelest, Beverly Hills -t, Santa Monica -t, az Universal Studiot, a Warner Bro -s Studiot és még számos más híres helyet, melyről blogbejegyzéseket készítenek.

Naptár

Friss topikok

Madame Tussauds & Beverly Hills

2011.03.12. 16:54 mr.csaba colour

Az időeltolódás miatt az első nap kicsit korán ébredtünk, reggel 5-kor. De ez nem volt baj, mert így egy kicsit legalább tudtunk beszélni az otthoniakkal. 8 körül lementünk a szálloda egyik helyiségébe, és elfogyasztottuk az első amerikai reggelinket. Kenyér, zsemle, vaj, lekvár, sajt, müzli, péksütemények, kávé, tea a választék, és mindenből annyi, amennyi jól esik. A reggeli elfogyasztása után elindultunk a Hollywood Boulevard-ra, és megkerestük az első programunk helyszínét. A Madame Tussauds múzeum 10-kor nyit és csak egyetlen napon tart zárva, amikor az Oscar átadó gála van. A jegyek átvétele után, elmagyarázták, hogy a figurákat meglehet ölelni, lehet velük pózolni, csak az arcukhoz nem lehet érni. A bejáratnál egy kedves hölgy fogadott, aki rögtön felajánlotta, hogy lefényképez minket Obamával. A túra többi része önállóan zajlott. Még szerencse, hogy nyitásra odamentünk, mert így nem voltak még sokan, és volt olyan terem ahol csak mi voltunk, és kedvünkre pózolhattunk a különböző sztárokkal. Rengeteg sztárnak a viaszfigurájával találkozhattunk, közel 2 óra volt mire az összeset megnéztük.

(Nagyobb méretért kattints a képre)

Ebéd után gondolkoztunk egy kicsit, hogy melyik program is legyen  következő, végül úgy döntöttünk, hogy Beverly Hills-be látogatunk el, és megnézzük, hogy hogyan is élnek a sztárok. A túra a Kodak színház elől indult, 10 személyes nyitott kisbusszal, és 2 órán át tartott. Ellátogattunk a híres Hollywood tábla közelébe is. A táj gyönyörű volt, rá lehetett látni egész Los Angelesre, a felhőkarcolókra. A házakról csak annyit, hogy mind gyönyörű kivétel nélkül, és mindegyik előtt méregdrága sportkocsik állnak. A túra folyamán megcsodálhattuk Steven Spielberg, David Beckham, Nicolas Cage, Michael Jackson, Robert Pattinson, Jonas Brothers, Matt Damon és még sok más sztár házát is. Végig haladtunk azon az utcán ahol forgatták A rémálom az Elm utcában és a Halloween című filmet. A túra végén ellátogattunk a világ LEGDRÁGÁBB utcájába a Rodeo Drive-ra. Itt vásárolnak a sztárok. Az utca végén egy rövid időre megpillanthattuk azt a szállodát is, ahol a Micsoda nő című filmet forgatták. Az első napon tehát ezeket a programokat tekintettük meg, most pedig gyorsan be is fejezem, mivel itt most ezekben a percekben reggel 8 óra van, így irány a reggeli, és ismét kezdetét veheti egy újabb izgalmas nap.

Üdv,

Robi & Csabi

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.