In Hollywood

Két magyar srác 12 napot tölt el a Kaliforniai Hollywoodban. Bejárják Los Angelest, Beverly Hills -t, Santa Monica -t, az Universal Studiot, a Warner Bro -s Studiot és még számos más híres helyet, melyről blogbejegyzéseket készítenek.

Naptár

Friss topikok

Az utóbbi napjaink...

2011.03.17. 07:38 Robert Colour

Az elmúlt két napunk kevésbé volt olyan fárasztó, mint az azt megelőzőek. Kedden két programon vettünk részt. A reggeli után még kicsit visszamentünk hűsölni a szállodába, majd délben ellátogattunk az Oscar díjátadó helyéül szolgáló Kodak Színházba, ahol egy fél órás idegenvezetős túrán vettünk részt. Bemehettünk az épületbe, sétálhattunk a lépcsőkön, melyeken 2 héttel ezelőtt még világsztárok sétáltak. Megtudtunk olyan dolgokat, hogy a szobor átvétele után a sztárok hova mennek, illetve hol vannak elszállásolva. A nézőtér székeit is kipróbálhattuk egy rövid időre, illetve láthattuk, hogy a benti díszleteket már építik át egy következő műsorhoz. A színház megtekintése után egy "Behind the Scenes" nevezetű program várt ránk délután 2 órakor. Egy kedves hölgy vezetett minket híresebb helyeken, mint például az egyiptomi színháznál, ahol megtudhattuk, hogy a világon ott volt először vörös szőnyeg. Később a Walk of Fame -en sétálva tudhattuk meg, hogy a világ legelső Oscar átadója 1929 -ben volt és a Roosevelt hotelben került megrendezésre. A ceremónia mindössze annyi volt, hogy "tessék, tessék, tessék" és már ki is voltak osztva a díjak. Ehhez képest ma több millió dolláros költségvetés és több órányi show van megszervezve.

Szerdán egy közel 6 órás busztúrán vettünk részt Los Angeles környékén. Több megállónál is le lehetett szállni és fényképezni, videózni lehetett. Többek közt megnéztük Beverly Hillst, a közelében lévő Farmers Marketnál megebédeltünk, ellátogattunk Los Angeles belvárosába, a Disney concert hall -hoz, a kínai negyedbe, sőt még mexikói környezetbe is tettünk egy rövidke kitérőt. Holnap a Warner Brothers stúdióban teszünk egy látogatást.

Képekhez kattints ide!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.